time is passing by

Kom faktiskt pa en positiv sak med att vara sjalv i lagenheten i garkvall: Jag kunde lyssna pa min musik hur hogt jag ville!!  :D:D:D:D:D  var ett tag sedan..

imorse kom jag aven pa att det i fredags var 8 (!) ar sedan 11 septemberkapningen..8 ar sedan, jag gick sista aret pa gymnasiet - kommer ihag det som om det var igar... Vad har hant med dessa 8 ar? okej, en del har jag val hunnit med, men kanns anda inte som om att 8 ar har passerat sedan den handelsen :O

Slutsats: tiden rinner sa kom ihag en sak ~DU LEVER BARA EN GANG~ gor det basta av varje situation och gor allt du tankt dig, annars kommer du angra dig senare och da ar det oftast for sent.

Strava efter att uppna dina drommar!!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Taaack :D fy så kul det var!



har de verkligen gått 8 år? shit.. ja minns de oxå jätteväl. 8 år är länge, de känns inte!



Pussokram

2009-09-14 @ 21:02:50
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0