the world hates me

Oki, Valencia var en mycket sevard stad, trots bristen pa sol och strandliv. Jag som alskar att titta pa vackra byggnader hittade min plats pa jorden :P Lots of vackra hus - tom lart mig hur jag ska sarskilja den gotiska stilen fran ovriga :) Religios som man e sag vi aven "den heliga graal" - och det pastas att detta ar den riktiga! Tog dock en stund innan vi insag vad det var vi tittade pa.. :D

for ovrigt sa gar det mesta fullstandigt kappratt at helvete nu for mig:

- taxichaufforen hittade inte dit han skulle nar jag skulle aka hem
- tunnelbanan gick inte till flygplatsen, utan bara halvvags och vande sedan tillbaka
- lina boardade (more or less gratande) planet 10 min innan avgangstid..resultat av de tva ovanstaende sakerna, trodde verkligen att jag skulle missa det den har gangen, nar gaten stangdes hade jag fortf inte lamnat city :/ MER CRED TILL RYAN AIR!!!
- valjer fel uppgang hela tiden nar jag ska ur tunnelbanan
- aker med den linje som sjalvklart ligger 8 vaningar under jord (vi som klagat pa bla linjen i sthlm kan skatta oss lyckliga)
- med mera med mera

Saaa sammanfattat: the world hates me now!!

Forhoppningsvis har den kommit pa battre humor till lite senare idag nar jag ska ge mig pa nasta utmaning! Tills dess tackar jag min alskade M for min mobil och Takida for att de hjalper mig brottas med mina kanslor. Nu skulle jag vilja ga till gymmet och trana bort lite ilska...det e det som funkar allra bast!! Tyvarr har mitt ben fortfarande inte visat sig vara pa battringsvagen :(

Hall er borta (for ert eget basta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0