tamtididam

aaaantligen fredag!!!

nog for att datorer ar ganska klipska och bra pa mycket och outlook ar ett mycket bra och anvandbart verktyg sa kanske jag inte ska forvanta mig att den fattar nar jag skriver "pappa" i TILL: faltet vem mailet ska ga till.. :P (kanske bor lagga in det i min adressbok isf)
 
Snabb fraga!! hur kan man ha en spanskaskola dar man maste kunna prata spanska for att gora en ansokan? Om jag kan spanska skulle jag val inte vilja ga dar - eller hur? Tur jag hade med min tolk mr Josef, synd bara att han e en mes och inte kan ifragasatta saker...hade jag varit talduglig hade de fatt hora min asikt om vad de kraver. Det racker inte med att ha examensbevis fran Universitetet pa bade svenska och engelska, maste aven vara oversatt till spanska av ett konsulat - vad problematiskt allt skulle vara da! :( MEN jag tanker inte lamna landet utan att kunna spraket sa antar att det blir till att fa mina dokument oversatta!!
 
Den dagliga frukten inhamtad sa jag overlever till lunch - ny sandning varje dag. En av mina absoluta favvisar har alltid varit Melocóton (peach) och det finns det riktigt gott om har, lika stora som en mango ocksa! jag e GLAD!!!

Hey horrrni - det e fredag, bara nagra (5.75 for att vara exakt) :(  timmar kvar till lite valbehovd ledighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0