strand

och sol och hav och trevligt sällskap e vad jag ska njuta av i helgen!  om 5 timmars sömn tar jag en taxi ut till flygplatsen och därifrån blir det vidare transport till Valencia (paellans hemvist) :) transporterandet i sig står ett av världens grymmaste flygbolag med världens skönaste stolar för! :P tur tröttheten antagligen kommer ta ut sin rätt hyffsat fort! ska också klara mig utan min älskling nr. 2 i två heeeeela dagar - hur ska detta gå? dock får jag juh återse älskling nr. 1 imorrn eftermiddag så oddsen på att jag ska överleva e inte jättehöga ändå ;)

önskar allesammans en härlig septemberhelg!! flytt, bär/svampplockning, krogbesök, återhämtning och allt annat som kan tänkas stå på schemat. Njut medan det varar hörrni, för snart e det måndag igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0