*snark*

pa vag till puben och fotbollsmatchen igar hoppade jag in hos min grekiske chef!! vad ar obligatoriskt i ett grekiskt hem? jo, saklart ett stort urval ouzo. sjalvklart dricks inte ouzo heller som jag e van (typ en liten shot) nejnej, ett helt glas ska det vara, rent! :O detta plus det faktum att puben var öppen lite för länge och serverade lite för mycket vin alldeles för billigt står bakom att jag kanner mig lite halvdöd idag! Tur att det e torsdag och att vi har en vending machine med cola pa jobbet!! :D fotbollsmatchen finns väl inte sa mycket att orda om, hade bara varit lite roligare om zlatte hade scorat dar pa san siro.

veckobesöket hos min smått psyko doktor klarades av igar också..busy day ;) tror det blev 5 sprutor och benmassage i 30 minuter - I just wanted to go back to work. pa slutet erbjöd han mig att ta mig till sin lagenhet i fjallen nar jag var bra i benet (!) :O well, som det känns nu så kommer jag aldrig bli bra..så det e juh tur iaf för jag har INGA som helst planer pa att aka till fjällen med min arabisk-spanska läkare. jag tror han behandlar alla akommor pa samma satt, eftersom det han ger mig, är det enda han har pa kliniken. kvävde min smärta efter 1,5 timme och sa att jag inte hade ont längre, bara för att ta mig därifrån. I just wanted to go back to work!!!

oki, gotta run now, late late late

have a lovely day out there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0