sleeep

nu borjar det harda livet ta ut sin ratt..toooo little sleep and tooo much wine de senate dagarna gor att jag helst skulle vilja ga tillbaka till sängen och dra ngt gammalt over mig :/ dock ej mojligt da dagen e val inplanerad for att sa manga besok som mojligt ska hinnas med! VILL BARA SOOOOOOOOVA..

1. Konstmuseet Reina Sofia

jag har sagt det forr och jag sager det igen: Jag gillar INTE Indisk mat!! Varfor lyssnar jag bara inte pa mig sjalv?? Vid middagstid igarkvall var vi lite smaless pa tapas och vi gick till den enda, för tillfallet, öppna restaurangen (den Indiska-trots att 2/3 av oss inte gillar Indiskt). Modig e jag juh och tanker att, det kanske bara e som jag fatt for mig, but heeeelllllloooooooooooooo sa osmakligt det var..smakar verkligen indien av allt!! Saaa, den som nagonsin forsoker lura med mig till indien: Glom din drom!

I need to run


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0