själv igen

så vemodigt det kändes att traska hem själv denna småregniga madridkväll efter att ha haft en adjöfika på den stora kaffekedjan som inte kommit till Sverige ännu..(har dock hört det ryktas, om an fran osakra kallor, att den ev öppnat en filial pa centralen efter renoveringen) Kanske bor tillagga att den ligger ca 150 m fran mitt hem. De kära tu vandrade vackra hemåt till hotellet omslingrade under ett paraply..

Pappsen och hans käresta har befunnit sig i landet i mas o menos 10 dagar - vi har haft den underbart och i helgen har vi turistat ordentligt!! :) Dock känner jag mig som en native och blir lite småirriterad pa alla människor som ska vara i stora horder overallt!!! :O  b

Nu e inte ens Mr J hemma och kan prata ihjäl mig.. :/ Jag som brukar tycka det e ganska sa skont att vara for mig sjalv - what has happened to me?

Forutom ett stor dos kultur (hor och hapna, men jag tyckte det var intressant - fraga mig vad som helst om stora konstnärer och jag har svaret:P) (bildbevis finnes nedan) har jag ocksa kommit fram till att jag har varldens mysigaste kvarterskrog i bottenvaningen på mitt hus :P ingen som kommer ogilla det stallet tror jag...kravdes några gånger dock innan jag kom fram till hur menyn funkade, men nu sa :D  och den mycket strategiska placeringen, me gusta mucho.

nu tillbaka till vardagen och sanna trakiga saker som jobb imorn :( dags att lagga in forra veckans klader i garderoben nu kanske och borja pa ny kula ;)


                   första palmerna jag ser i landet



                   en regnig natt i Gamla stan i Valencia


                              pappsen i ett nötskal! :D



                    den hett efterlängtade Mojiton


                     Picassos halvberömda Guernica


Salvador Dali's "Face of the Great Masturbator" (=Den store Onanisten) Denna kan ni få hjälpa till med att tolka - lite småklurig


jag och farsgubben (de riktiga rojalisterna) utanför kungliga slottet


                 räkfrossa med de kära tu i mitt hood


so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser alla slott likadan ut Linsys?? Det där ser ju precis ut som Buckingham Palace...är du säker på att Du inte är London?

Pusspuss

2009-09-13 @ 23:39:34
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0