pyttsan

sa bra det gar med min strandsemester.. :( regn, blast och inte en tillstymmelse till sol ser jag genom de kilometertjocka molnen :/ pa mandag skulle solen visst vara tillbaka - jo och jag i Madrid!! Bast att stanna dar hadanefter, solsakert och bra - inte sett ett endaste moln pa en manad nu..

det blir val till att knoppa in da och ta igen nagra timmars forlorad somn fran natten sa kanske jag kan vara lite trevlig och belevad nar besoket anlander om sisadar 2.5 timmar..inte direkt vad jag kanner mig for tillfallet!

det igar namnda flygbolaget som kanske inte far den basta kritiken i allmanhet maste iaf fa cred for dagens flygning, om vi bortser fran en tvarbromsning vid starttillfallet sa var det en mycket angenam trip..flygvardinnorna var dessutom riktigt trevliga :P dock fick jag pynta ut med €3 for en liten flaska vatten - men vad gor man inte..

en liten spanjor som jobbade pa ett stalle vid stranden dar jag satt (INNE) blev alldeles kar i mig ocksa..han skulle borja plugga engelska nasta manad och sen komma till sverige och halsa pa!! hahahaha de e juh inte direkt blyga av sig manniskorna, en tant pa gatan forsokte forklara for mig att jag var tvungen att ga forsiktigt pa gatan som var gjord av en speciell sten nar jag hade kryckor..No kidding - det tog inte manga sekunder for mig att upptacka det pa egen hand. En annan tant i morse som jag fragade efter vagen erbjod sig att folja med mig anda dit jag skulle, trots att det var at helt motsatt hall fran dit hon var pa vag :) sota alla e... nar ska vi borja bli sa vanliga i sverige??? en annan som inte ens tar sig tid till att bara en gammal tants packning fran Domus till Ahlens i Osd :/ aja, tid e faktiskt en bristvara i dagens samhalle...

nu blir det till att forpassa sig till sangen och se om jag kan fa lite somn trots de 2.5 liter cola jag satt i mig idag...men det kanns inte som om att det kommer att bli ngt problem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0