papél

saaa, da har jag besokt annu en lakare i den har staden! om det ar ngt jag kommer att kunna angaende Madrid sa ar det sjukhus, privata lakare och hur sjukvardssystemet och forsakringar funkar :O det var dock inte riktigt mitt mal med tripen..menmen. denna var mycket serios med tva st receptionister tom, located i Madrids posh area.

from idag har jag saledes en ny fritidssysselsattning :P ska pa behandling, typ laser/ultraljud mm en timme efter jobbet VARJE dag i 3 (!) veckor - todos los dias. men ar det vad som kravs sa e det val bara till att pallra sig dit :P

slutsats: om tre veckor, October 13, kanske jag kommer att vara back on track igen. och da vet jag vem som ska banka pa dorren till gymmet den 14 - miss it alot :/

back to my huge backlog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0