oh my

gooooooood

trying to watch the soccer game
trying to write an application
trying to fix something to eat
trying to brush my teeth
trying to go to the toilet
trying to go to bed

slutsats: försök aldrig mer se en fotbollsmatch eller göra ngt annat hemma, hädanefter blir det till att rusa in på rummet och stänga dörren, sen använda balkongen om jag vill gå ut! *gaaaaaaaah*

tredje gången jag träffar människan och nu vet jag allt om heeeela hennes liv, hennes kompisars liv, hennes släktingars liv och mer därtill!! Paula har kommit, och tyvärr, för att stanna denna gång! :/

shit..när jag reste mig och gick till köket följde hon med, käften gick i ett, tom när jag försökte låsa in på toa står hon i dörröppningen och surrar och jag kan bara inte slänga igen dörren i ansiktet på henne.. shit Jag hade kunnat få en god natts sömn inatt för flera timmar sedan. Bara för att hon går upp vid 10, sover siesta at least 2 h varje dag, går i skolan 1 h varje dag..överskottsenergi, but please, använd den inte på mig!!!

Appropå dörrar så kan jag berätta att här går öppnas alla dörrar inåt :), tvärtom som jag är van vid. Har inte lärt mig det än, och kommer nog inte göra det heller! Jag står alltid som ett fån och trycker alla dörrar utåt, men det gör juh inte rummen större direkt när det ska in en dörr där dessutom - ex toaletter.

Där fick ni dagens klagolåt!

Vet iaf, tack vare newpapers online, att Barca vann matchen med 2-0. Det hade jag inte kunnat säga annars trots att jag satt framför tv:n hela matchen. :D

Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0