mys

det regnar faktiskt, och åskar..men tror ni föräldrarna går in med snorisarna för det? "nejdå-vi kan väl fortsätta vara ute och skrika ändå". de har det säkert så litet inne så de står inte ut! 

det e faktiskt väldigt mysigt när det regnar och jag kan vara inne och höra smattret på taket..tänk om det bara funnits en öppen spis också och om det vore ca -30 grader ute - då hade det varit ännu mysigare :P

något mer som e ganska mysigt e den sed som pågår här nere i sydeuropa (som jag trodde jag skulle ha svårt att vänja mig vid, men som nog varit det lättaste att anpassa sig till) kissing all the time :P well, not kissing kissing men små kindpussar och det görs oftare här än man kramas där hemma..det kommer bli svårt att sluta med det, så om jag när jag kommer hem ger ngn av er några pussar så behöver det inte betyda så mycket!! :O det sker på jobbet lite nu och då och om man ses ute och när man skiljs åt och overallt - tihi  Det var inte ens svårt att veta vilken kind man ska börja med, inte för att jag vet det nu men det ger sig självt när man är i situationen!! :)  En gång har jag blivit brydd och det var första dagen på jobbet då, en för mig helt okänd, grabb dyker på mig när jag står och pratar med några, skriker Liiiiina och börjar pussas...jag måste sett lite förskräckt ut för då efter en stund tar han och presenterar sig med namn-varpå jag vet vem han e, jobbat tillsammans via tele och mail i ett år men jag visste väl inte hur han såg ut heller..!! :O 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Linsys, inte så konstigt då att folk där får svinis då med tanke på allt pussande!

Pusspuss ;-)

2009-09-09 @ 15:55:08
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0