martes

jag längtar tills imorrn!! :) efter jobbet såklart. då får jag göra iordning lite i mitt rum. har efter nästan 7 veckor äntligen lyckats ta mig till det blågula shoppingmekkat..täcke (kommer nu överleva den narmsta manaden), lakan (sovsäcken kommer vara ett minne blott), handdukar, diskborste (sånt används visst inte av gemene man här), galgar och lite smått och gott blev skörden. Jag ska äntligen få hänga upp mina kläder istället för att bara hiva in de i garderoben :P läääängtar

sen har de juh sånna tuffa utomlandslakan här, man slipper det problemet jag iaf alltid står inför - att det på morgonen bara är en knul av lakanet i mitten av sängen! här har de sånna med resår runt kanterna som man klär in madrassen i, och sen kan de inte röra sig - me encanta mucho :D inte ens på imperiet hade de "vanliga" lakan. Tycker nog att det e dags att de utrotas även i sverige, e nog inte bara jag som har det problemet.

slutsats: importera utomlandslakan till sverige så kommer stora delar av svenska folkets bekymmer vara lösta ;)

estoy mucho cansado ahora, stressig dag det här. Inte ens haft tid att vare sig läsa DN eller kolla min privata mail en endaste gång. Hmmm, konstig känsla! Ligger lite efter känner jag - men finns så mycket att roa sig med här så vissa saker hamnar lite i skymundan.. :/

GODNATT folket

Kommentarer
Postat av: Märta

FYI

Dom säljer sånna "utomlandslakan" på ikea! Så köp inte med dig ett stort lager & betala övervikt för det! ;)



//Märta

2009-09-22 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0