jodu

ser mycket framemot en skon sovmorgon imorrn, panshisarna skickas ivag till Pradomuseet pa egen hand! kulturella saker kommer jag nog fa nog av under helgen sa jag njuter hellre i min underbara sang nagra timmar extra!

mycket vin, mycket rakor, mycket jamon och melon har det blivit ikvall...kanner mig lite uppblast, men kan man inte sluta ata trots att man e matt sen lange, far man skylla sig sjalv. Jag tror nog att jag aldrig kommer att se mat mer i hela mitt liv varje gang jag ater :P maste ata tills det e slut...dangerous

for ovrigt pagar ett litet karleksdrama i min lagenhet (OBS: jag e ej inblandad) Mr Josef har juh som sagt skaffat tjej. Tydligen sa var han och tjejen som bor har ett par anda tills for ett halvar sen (jooo, de bor fortf ihop) och hon gillar visst inte riktigt det faktum att han skaffat en annan :/ jag för min del mycket svart att förstå hur ngn kan bli sa mycket som lite attraherad av Mr Josef. Sa omanlig som ngn kan vara, det e han! :) De manga gaypojkarna pa kontoret ar bra mycket mer manliga och har mer stake i sig an vad han har!!!! :O  skulle ngn (vem som helst) be Mr Josef traska till manen for att hamta en flaska vatten sa nog skulle han gora det..  Oki, killar ska inte vara svin, men de ska juh ha åsikter, en vilja och kunna sta för nagot atminstonde - inte vara totalt menlosa och oattraktiva. (det sista kanske inte riktigt horde hit, men det gor juh kanske inte saken battre direkt)

Tur det e jag som ska plugga spanska och inte en massa andra som ska plugga svenska!!

Hasta la vista baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0