jag kan

jag har lyckats med ngt eget också när det gäller min bloggs design..kolla in länkarna :P (ni förstår säkert av mängden att jag e en riktig bloggnörd som inte gör annat än läser bloggar hela dagarna)

nu har jag skrattat åt min kära lägenhetskompis Jo igen (vi kan kalla honom Josef, ni vet - Josef & Maria var väl spanjorer) :P dags att betala räkningar igen och jag frågade om det var möjligt att göra överföringar på internet från spanska internetbanken -
svaret: "Jag vet inte"  öööhh
min följdfråga: Hur gör du då när du betalar dina räkningar?
varpå svaret blir: "jag går till banken" hehe, följt av ett litet gapflabb från min sida..
jag fortsätter då: ok, men jag ska undersöka på internetbanken om jag kan föra över till dig annars tar jag ut kontanter imorrn.
hans kommentar: "kontanter? men du kan juh gå till banken och föra över!"
min kommentar: GLÖM DET!!!
det krävdes inte många sekunder på internetbanken för att räkna ut att det var en mycket enkel procedur för att föra över pengar - ungefär lika komplicerat som på min egen svenska bank!! (dock fick man en påminnelse om att det kunde vara förenat med räntekostnader om det var så att man inte hade tillräckligt mycket pengar på kontot) no kiddding :D

nu ska jag lära min 29-åriga civilingenjörskompis Josef (!) ngt imorrn också :P hehe

varför har de andrat infon när jag loggar in på min blogg?? var mycket bättre förr - right?

only three more days before my phone arrives - och någon som kommer med den också...weeeei

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0