fräsch

och nyduschad är jag nu...frågan e hur länge det varar :)

längtar bara till jag får lägga mig och läsa min nypåbörjade bok Slumdog Millionaire.. Jag har nämligen hållit på sen i April med "Let the right one in" - inte den mest upplyftande och spännande bok jag läst direkt. Men det går faktiskt inte att påbörja en bok och sen inte läsa klart den.. Och det går definitivt inte att se filmen före boken är läst. Så nu kan jag se "Let the right one in" (förväntningarna på filmen är dock inte höga) och snart får jag även se "Slumdog" Great, den har väntat länge på mig nu!

Förresten, e det ngn som kan leverera ngt bra tips om var jag nu ska få alla filmer från när tydligen TPB inte längre funkar?? (har dock så jag klarar mig ett tag, men vore skoj med lite nya också)

nu måste jag stryka mina byxor, och stryka är väl den syssla som jag värdesätter som tråkigast, varmast, jobbigast när det gäller "hushållsarbete"

Todas, dormir bien

Kommentarer
Postat av: Joanna

Let the right one in, var typ den sämsta film jag sett, så där kan du spara in 1,5 timme ;)

Slumdog däremot är en av de bästa jag sett!

2009-09-02 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0