L <3 C

ikea in my ass - inte ens de har öppet på söndagarna :( på hemsidan står det domingos y festivos och öppettider, men tydligen är det bara söndagar som myndigheterna bestämt! undrar vilka det e... akte till båda, men icke! min boss som hade hyrt bil dagen till ära och allt. Inte mycket att göra åt det, så då tog vi och akte till Toledo istället, en liten stad 1h utanför Madrid, mycket gammal, vacker och kulturell - är med på UNESCOS världsarvslista...undrar hur många av de världsarven jag besökt vid det här laget? Och än mer intressant, hur många finns det?? :O

såå, för en stund sedan bestämde jag mig för att göra slag i saken - ska det bli jag och Cristiano innan mina 6 månader här är slut så e det väl på tiden att jag tar tag i saken. Real Madrid hade hemmamatch och vad e väl inte det bästa tillfället då? Jooo, spelarutgången visade det sig, som jag av en slump bumpade in i.

Där var det än en gång bevisat vad för sorts bilar som är de bästa - 98% av spelarnas bilar var olika AUDI'sar - mest Q5, men även en och annan A6 och TT :D En av spelarna hade en vit porsche, han representerar de 2% som inte korde AUDI, var bestamt Raúl! Káka fick jag ocksa en skymt av :P dock lös Crisse tyvärr med sin frånvaro :/ får göra ett nytt försök nästa söndag då nästa hemmamatch e ;-)

en sak har jag dock lite svårt att förlåta, vet att man inte ska bry sig om det förflutna och det som varit tidigare..men att han hängt lite för nära med Paris H kan bli lite halvtufft att acceptera - men jag lovar C, ska göra mitt allra bästa!

slutsats: 3 kulturella helger i rad!! oh my good, var ska detta sluta? nasta helg maste det nog bli några mindre seriosa aktiviteter.. (nedan foljer ett smakprov av dagens aventyr i bildform)



vanlig syn på gatorna i Madrid - slutsats: lite utrymme, många bilar



Toledo (lite suddigt, turisttåget stannade inte för att jag ville ta kort)



           Lutande staden i Spanien



forsta vattnet jag ser sen jag anlände - miss the water...(please note det lila staketet i denna världsarvsstad :O )



någon som kan hjälpa mig med namnet på denna Real Madrid spelare`


Muchos besos till Crisse och några till er andra också :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0