anger

jag har sa mycket ilska inom mig for tillfallet..trodde det bara var igar for att jag var sjukt trott - men raknar tyst till 10 for mig sjalv pa alla sprak jag kan, runt, runt, runt! helst skulle jag vilja satta mig och grata, det tycker jag e bra nar jag e arg. dock skulle nog manniskorna runt omkring mig undra vilket freak jag e.. :P och nar jag kommer hem ar det ingen idé for da har jag inget att vara arg pa!! :O  

tuggummi e bra, haller mig sysselsatt sa jag inte sager rakt ut vad jag tycker for da skulle jag nog fa det dar 17:30 samtalet fran Human Capital i eftermiddag och sen vore det bara att ta sina belongings och ga hem..nagot jag bor undvika tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Linsys vad händer? Email me.

Puss

2009-09-15 @ 13:49:12
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0