1-X-2

vem ar villig att satsa pengar pa att Albanien kommer vinna over Danmark? jag kan anordna en liten egen bettingsite har.. for tillfallet ar oddsen 99 mot 1 pa att Albanien vinner. sjalv hejar jag pa Sverige, men kanns ganska dumt att odsla tid for att se pa matchen, eller se och se - uppdatera matchen pa internet menar jag - for ngn svensk fotboll lar de nog inte visa pa tv har, da de inte ens visade Friidrotts VM! Det var juh aven lite dum tid de forlagt den pa, knappt slutat jobbet vid 1830 ju och an mindre 1745.

ikvall ska jag aven ge mig pa den privata sjukvarden i spanien och se vad den har att erbjuda mig for losning pa mitt lilla ben..uppdatering lar folja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0