tjip

Jag har juh berättat förut om att jag tycker det e mysigt med dessa spanska pussar hela tiden ;) har dock kommit på ett tillfälle när jag inte tycker det e lika mysigt - PÅ GYMMET!!! jag är svettig och den andra parten är också svettig, men ändock ska det göras.. :/ aja, vänjer mig väl vid det också (inte direkt att förhindra att A/H1N1 sprids..)

mitt gym e helt enkelt grymt, har jag sagt det förr? :P en snubbe går omkring och säger till alla hur de ska göra, om de gör fel, visar osv...kan inte bli bättre!! :D me gusta mucho

Nu har jag precis sett förra veckans avsnitt av Bonde söker fru - vissa saker kan jag juh inte bara strunta i bara för att jag bor i ett annat land för tillfället..TACK tekniken som möjliggör Play-funktioner! :)

tomorrow, work again - men ändock onsdag och halva veckan har då passerat ---- weeeeei

un abrazo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0