sweeet

nar jag och mor flanerade i MAD city i lordags stog vi plotsligt oga mot oga med en tuff butik :) gissa vad den butiken inneholl!

det forsta jag sag var sanna vanliga popcorn och chipsskalar som kan hittas i var och varannat hem nu for tiden, tankte inte sa mycket pa det - men sa utropar jag och mamma samtidigt: Romerska Bagar??? hmm..kandes lite for svenskt for att vara bra! vi traskade in och dar har de en superfrasch losgodisbutik i basta svenska anda. Losgodiset bryr jag mig inte om - men ngt som var an battre, de hade extra tuggummi och lakerol... :D I was in 7th heaven. Hade helt arligt talat glomt bort att Lakerol fanns, men nu kommer mitt minne konstant fraschas upp :P

sweeeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0