small steps

snart kommer jag kanske vara tillbaka där jag en gång började...om 3 år eller så. Men har dock tagit ett bamsekliv på vägen mot målet :P idag skrev jag in mig på gymmet!!!! :D sen gick jag hem..kan juh inte använda benet så mycket så tar det lite försiktigt, om ngn vecka eller liknande kanske jag kan gå dit och träna lite överkropp.

tog också och ansökte till en kurs på universitetet - jaa, inte här då men idag e juh det heliga datumet 15 April - som alltid kommer sitta fastetsat i minnet. kommer jag hem måste jag juh ha ngt att roa mig med i väntan på att ngt tufft ska hända :P


här är det minsann ingen 10 meters regel som gäller för parkering i närheten av korsning. parkeringar som denna är mer regel än undantag! :P


för övrigt används inte kilometer som avståndsbedömare här - här är det antalet timmar det tar. Även om jag frågar specifikt för antalet km så är det ingen som känner till det, utan ger mig då antalet timmar. Om det e buss, tåg, bil eller flyg far man räkna ut själv - om man inte e frågvis som jag då vill säga! :)

un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0