sisi

tonight is the night, when two becomes one - or rather: tonight is the night, when lina becomes spanish. (for real)

maste bara fa fraga hur det kan komma sig att vissa manniskor, trots en valdigt lang livserfarenhet, e sa fullstandigt korkade.. som en snubbe har pa jobbet, kan ha att gora med att han e italienare :) men varje gang han oppnar munnen later han som en 16-aring, inte pga av rosten men pga vad han klacker ur sig. Gissa vem som far dandimpen varje gang nar jag paminner mig sjalv om hur gammal han e pa riktigt.

tur att jag e sa mogen! :D (kanske inte jattemogen, men jag blev juh inte tappad bakom kammardorr´n som nyfodd atminstonde)

for den som undrar over vadret:
- fortfarande lunch pa uteserveringarna


so loooong


CoB today - I will decide...promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0