ooops

var visst ngn dag sen jag skrev ngt har - tanken var att jag skulle bidra med lite stamning igar!!

Real Madrid vs AC Milan

for de som inte redan fattat det sa ligger IATA´s kontor pa andra sidan gatan fran Santiago Bernabeu och jag sitter med blicken vand mot stadion hela dagarna (when I´m not working of course) :P

vid 9:30 snaret rullar Milans bussar upp for Paseo de la Castellana (Madrids storsta gata - 9 filer eller ngt sant) och det e ett oliv utanfor sa ni inte anar. Den som inte visste att det var match innan, visste det da! Det gar an och tutas hela dagarna, stand byggs upp dar diverse prylar saljs - HALSDUK har jag redan, TACK MAMMA!! :D

Hela dagen gar jag omkring som i ett lyckorus av hela alltet som pagar utanfor. Biljtter fanns kvar till matchen och ville ga och se den live, dock var det ingen mer som var lika sugen pa det tyvarr! :(   far bli en annan gang.  De forlorade juh anda sa det var val lika bra kanske att jag inte gick!! :O

Derby i November Athletico vs Real Madrid - den kanske man skulle satsa pa istallet.

Det dumma e att det aldrig (om man inte innehar sasongskort) gar att kopa biljetter langre an 2 veckor i forvag. svart att planera om det skulle vara ngn som vill komma och halsa pa..

Back to work now!

Hablamos mas tarde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0