on-going

 
sa har denna dag lyckats passera ocksa...det har blivit lots of email to kreti och pleti (med andra ord har jag inte haft sa mycket att gora) synd jag inte har mojlighet att paverka den workload som kommer in. vissa dagar har jag jobb sa jag skulle kunna dranka mig sjalv och vissa har jag nada :/
 
nu bar det av till rehab (sista gangen tror jag bestamt - fast officiellt har jag tva sessions kvar efter idag) sen blir det snabb fard till en kvick aw pa ngt italienskt stalle. framrostat av italiernarna pa jobbet, (de ar tydligen i majoritet har) gillade visst inte vart irlandska stamhak. ngt glas vin senare blir det till att rusa vidare for att mota kara mor!! :D
 
gor vi som mina vanner tycker, traskar vi sedan tillbaka till placet, men jag tror vi gor som min mamma tycker :P

have fun - I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0