me lavanto

det bästa vore egentligen att börja titta på tv - om det ändå inte vore så fördömdans tråkigt! men spanskan skulle nog komma lättare.

första lektionen avklarad...nu vet jag har jag berättar att jag kliver upp, duschar, borstar tänderna, klär på mig, äter frukos o dyl :P kan även berätta att någon annan gör det! :D dock inte att jag eller ngn annan gjorde det igår! när jag tänker efter skulle jag dock kunna berätta att jag ska göra det imorrn.

synd bara att jag inte har någon att berätta det för :/ mr J ligger i sängen med förkylning (och alla vet juh hur det e att vara man och vara sjuk)  skulle kunna tycka att han drar saken lite till sin spets också - det enda han lever på numer är ett glas hemmapressad apelsinjuice några gånger om dagen, stackarn.

P drog till Valencia imorse men kommer tillbaka imorrn som tur e. Det tog ca 2 veckor att vänja mig och nu kan jag inte längre vara utan henne :) helgen (eller gårdagen) var nästan oöverkomlig, men vi satt uppe halva natten istället när hon väl kommit hem från sin käraste!! min första kompis i madrid av det icke manliga könet - kan vara skoj med lite tjejsnack ibland..

undrar om jag ska diska y me voy a estudiar mas tarde :S  si, claro

Love mis hijos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0