lalala

då har jag gjort mitt första gymbesök på 2,5 månad :) och vilket gym sen, riktigt grymt! Där kommer jag att trivas mycket bra! dock tror jag inte det kommer att vara lika lite folk där till vardags som idag. Andfådd blev jag av att bara titta på alla prylar :O får väl se om ngn får hjälpa mig att äta imorrn för att jag inte kan röra mig.

kickade lite försiktigt igång benet också..vill inte riktigt veta hur det kommer att kännas imorrn, men nu tar vi kvällen först och några glas vin bedövar all smärta har jag hört!!

en Architecture Exhibition står nu på schemat och sen vandrar väl kvällen och natten vidare...men allra först - ett besök till den nyfunna svenskagodisbutiken, mitt läkerollager från förra helgen har gjort sitt!!

enjoy your evening, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0