jeeei

gissa vem som var på postkontoret när det öppnade imorse??? JAG!! har sedan i onsdagskväll varit utan snus, men så igårkväll när jag kom hem hade jag fått avin till det paket som min kära pappa skickat! :D min lycka var gjord - eller rättare sagt min helgs lycka..

äten, snusad, duschad, gaddarna borstade ger jag mig nu ut på den vanliga lördagsshoppingen. undrar vad det blir för spannande saker idag!

Första målet: färsk LAXFILÈ - ska gå till en fiskmarknad här bredvid och försöka förklara att jag vill ha filé och inga satans kotletter som de försöker pracka på mig på alla ställen när jag säger filé. bara för att spanjorerna inte har ngn erfarenhet av lax - men lyssna på mig då :P

den som försöker bjuda mig på något annat än lax, keso eller filmjölk när jag kommer hem över jul kan redan nu planera om menyn! ;)

om 2 månader e det julafton! känns lite konstigt eftersom det fortfarande e hyffsat varmt här (så länge man håller sig i solen dagtid åtminstonde)

hurry hurry now!

see ya


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja visst är jag snäll ;)



Haha, gillar du inte julmaten? Tänk att de bara är 2 månader kvar, de är ju faktiskt konstigt.. de var ju nyss midsommar!

2009-10-24 @ 19:04:52
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0