freaks

ikväll har jag troligtvis varit på både världens skabbigaste och världens tjusigaste H&M :P tur jag har kedjan där jag känner igen mig och kan köpa strumpor och jag vet vad jag kommer hem med. steps e det som galler har, for langbyxor har jag annu inte gett mig in pa.

dessa tva varelser som jag delar lght med e ena riktiga clean freaks..det tog det mig visserligen inte mer an 2 veckor att rakna ut. De stadar lght oftare an jag hinner tanka pa att tvatta håret! :/ och nar de stadar, minst en gang i veckan sa ar det inte till att dra av det varsta, utan da ar det totalsanering med handskar och varenda liten kakelbit i lght ska putsas! dessa dagar haller jag mig definitivt borta, vilket ar ganska enkelt eftersom det oftast sker pa lordagar :)  de byter disktrasa innan jag ens hunnit anvanda den forra!!

denna helg blir det visst full fart har på segunda planta, tva grabbar från den spanska navyn har flyttat in för långhelg i Madrid!! De har visst ngn viktig uppgift i ngn parad på nationaldagen, måndag. Mr Josef försvinner dock för att spendera helgen på hotell med sin nyvunna flickvän.. :P ooooh  det kan jag lova att fröken pratkvarn ogillar skarpt!! Men hon har juh ordnat till det for oss andå.. ;)

känns som om det redan är helg! dock måste jag nog jobba två dagar till innan den riktiga känslan får infinna sig :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0