toodiloo

one hour to go... :D

inte manga handtag jag har gjort idag inte, inte for att jag e lat eller inte vill - men nar det inte finns nagot...jag forsoker tom skapa arbetsuppgifter genom att maila folk och undra konstiga saker.....men inte ens det hjalper! :/

6h i bilen - jag vet vad jag ska gora....sova!! eller forsoka iaf :S jag kan spela in ett ljud som sager ja ibland sa blir nog P nojd :P

Pa sondag e det mycket prestige som star pa spel..som goteborgsucker maste jag juh saga att jag hejar pa IFK, trots min boning pa spottavstand fran AIK´s hemmaarena!!!

I wish all of you a lovely weekend!!

See you in a couple of days - not sure if Internet exists in the north of Spain :P

Bss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0