*brrr*

igar morse nar jag skulle duscha (dock ej haret som tur var) kom det aldrig ngt varmvatten...jag holl pa att do for det var inte lite kallt utan det var freeeeeezing cold. Tankte: maste fraga Mr J om det under dagen! I mitt glada lynne sa glomdes det lilla problemet snabbt bort. blev dock pamind nar jag kom hem, fler som hade upptackt problemet :P tydligen tvugna att byta nagra sorts batterier en gang per ar for att gasen ska funka.

vara soldater tog pa sig uppgiften att inforskaffa nya batterier efter de sprungit vilse pa sitt 3h traningspass de bara var TVUGNA att ha efter att ha marscherat en hel dag. (tyckte visst inte att de fatt traning nog) :/ 

batterier bytta, funkade dock fortfarande inte. oron kom krypande da jag var val medveten om att haret var tvunget att fa sig en omgang innan jobbet idag. Men huvva vad kallt det va...sa snabbt har jag nog aldrig duschat forut! *brrrrrrrrrr* forhoppningsvis kommer var landlord och fixar det idag!

annars...


Kommentarer
Postat av: Victoria

Bild på nya frillan ska jag försöka fixa imorn ;) Jag lyckas hela tiden missa då du är inne på msn! Lät inte alls skönt med kalldusch... fy satan. är de fixat än? <3

2009-10-10 @ 20:59:46
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0