torsdag 19 november

Idag ar det en manad till jag aker hem for lite semester och julfirande...det ar med blandade kanslor jag tanker pa det. Hur kommer jag reagera nar jag kommer hem? Kommer jag vilja aka tillbaka? Hur lange ska jag stanna I Spanien? Hur lange vill jag stanna? Vad kommer att handa det narmsta aret i mitt liv?

Saaa, om jag inte kommer hem ar det av radsla for hur jag kommer att reagera... :O

Sjalvklart kommer det bli helt underbart att traffa familj och vanner och tiden ska tas vara pa val. Synd bara att alla bor i olika delar av landet :/  

Moreover: Google Translate har fornyat sig lite = valbehovligt!!

Denna vecka har vi natt historiska matt pa mitt foretag ocksa :O - dock inte i positiva matt matt :S en suspension gallande 43 miljoner €. crazy.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0