porque?

varför är livet så orättvist??

hur kan en ung, underbar människa ryckas ifrån livet så plötsligt? lämna de underbara och älskande... det är så ofattbart. Vem är det som bestämmer utgången här i livet? Denna som gör det, han har inget förtroende kvar hos mig. Det förtroendet försvann för alltid igår!!!

tårar rinner och kommer att rinna länge, för många kommer livet aldrig bli som förut...

hur mycket ska orkas med innan det e nog?


en uppmaning till alla: tänk en extra gång innan det e för sent. sluta tänka på materiella ting, bry er om kärlek till era närmaste, det kan vara svårt med tanke på vad det e som betyder något i samhället nu för tiden, men försök!

Kärlek e det som övervinner det mesta, som får en att blicka framåt..ibland rycks kärleken ifrån en - men tills dess, ta vara på det som finns i NUET! (sluta tänka på det som kunde varit och det som kan bli) LEV NU!! - (du vet inte vad som händer imorgon)


trots att jag e långt borta så finns mina tankar ständigt hos er!

Lot's of Love <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Livet är fasen inte rättvist. Jäkla skit år 2009! Inget bra har kommit med detta år, bara elände, smärta och sorg. Tänker på dig hjärtat! kramar

2009-11-30 @ 07:44:06
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Mona-Lisa

Jag tänker på dig Lina.

Skickar en stor varm tröstkram och många tankar.



Mona-Lisa

2009-11-30 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0