några plus&minus

med spanjorer:

+ de är sjukt trevliga och pratglada - vet redan vad halva gymmet heter (i Sthlm gick jag till samma gym i ett år och det var alltid samma människor där, vi sa dock inte ens Hej till varandra..)

- ibland pratar de fööör mycket, de tycker att all tystnad e pinsam tystnad - njuuuut av tystnaden vetja (måste nog ta och ändra mitt träningsschema för att få ngt uträttat)
- många har sjukt dålig klädsmak (kläder i färger och mönster en annan hade när man gick i förskolan)
- de använder pyjamas (ni anar inte hur stor pyjamasmarknaden är här) och det ena plagget är värre än det andra.. flera lager dessutom :O  Pyjamas e FORTFARANDE det osexigaste som finns på ngn som är över 10 bast (kanske bör tillägga att jag inte tycker att folk under 10 bast i pyjamas är sexiga!!!)

så ni inte e jätteavundsjuka och tror att jag njuter av all värme här så måste jag tillägga att det nu bara e 15 grader ute..nyinköpta höstjackan sitter på! :) det här är tydligen värsta perioden, för fram mot December så börjar solen skina mer - och vi vet juh alla vad den gör... jo VÄRMER!! (det gör även våra externa element, stora som en halv fotölj) trodde dessa var väldigt gamla och omoderna, men det e sånna som säljs i butikerna här :O

fix och trix

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0