mike tyson

det är nästa jag det ;) var på ett boxningspass på gymmet idag...det jobbigaste jag gjort på mycket länge - bör tilläggas att kondisen inte e den bästa efter tre månader utan promenader och ingen löpning! :/ efter uppvärmningen var jag redo för sängen (kan lova er hängivna F&S motionärer (pappis) att denna uppvärmning gjorde en mer svettig än ett medel+ pass) Dios Mio 

som vanligt var det jag o grabbarna, kanske borde bli lite mer girly och ägna mig åt aerobics o dyl, men det e juh inte riktigt jag... var inte så mycket slag som jag trodde, så träningsverken lär väl hålla sig borta :( jag som verkligen ville känna imorrn att jag gjort ngt! Men på torsdag e nästa pass och då är det mer boxning som gäller :P kanske måste ta och leta upp en sportaffär här i stan också och köpa mig ett par handskar om det ska bli ngt av den karriären.  :)

utmattningen har nu kommit till sin gräns och sängen står stor och skön väntandes på mig. Lovely, synd bara att natten e så kort! :/

hasta mañana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0