julgran

da har hon kommit, tanka sig :D och jag som maste tillbringa en hel dag pa kontoret :(  kan lova att kaftarna gick pa oss i ett igar, har antagligen inte pratat sa mycket sammanlagt pa en hel manad :P

kan lova att det e lite halvsvart att ga over till att prata svenska nar man e van att enbart prata engelska eller halta sig fram pa spanska...

"that is the ringklocka" var det som fick oss att skratta sa mycket sa hela huset skakade

sjalvklart tog jag juh med J till min favvorestaurang som ingen av mina gaster kan undga :P ligger juh dessutom pa lampligt avstand tva vaningar ner fran var flat :)

for ovrigt sa ar var julgran numer uppsatt ocksa - kan inte saga att det var nagot som jag bidrog till! hade jag fatt lagt mig i hade jag antagligen tagit bort lite av de bla sakerna och ersatt de med roda..solen ar ocksa lampligt tillbaka (regnade lite igar) sa det blir perfect for helgens rundvandringar! :D

jobbet kallar nu!

nos vemos

Kommentarer
Postat av: Anna

Från kontoret har vi utsikt över Östersunds kommuns julgran, eller djurgran som den heter i år. Fylld med fina färgglada djur. Du får kolla på den när du kommer hem. Ser fram emot att ses!

2009-11-27 @ 14:24:03
URL: http://www.twitter.se/jamtlandse
Postat av: Mona-Lisa

Ännu när jag tänker på vårt besök på "din restaurang" börjar det vattnas i munnen ....



Den där tallriken med grillad sepia finns med på listan över det godaste jag ätit...

mede den stämningen och sällskapet...Underbart minne :-)



Mona-Lisa

2009-11-30 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0