jueves mañana - finalmente

nu var det visst ett tag sedan sist!! :/ tiden springer som alazar skulle sagt.. just nu vill jag mest åka hem som det känns - e nog antagligen för att jag e så inställd på att det börjar närma sig. Finns två saker som kan göra att jag kan njuta de sista veckorna innan semestern.

* att det nu är torsdag efter jobbet och jag får gå och möta min vän J :D (det kommer snart hända, det vet jag)
* att jag hittar en satans klänning som jag kan ha på den där festen, just nu finns ett sista hopp för mig och det e jag hittar en sömmerska som kan förlänga en av mina egna klänningar. ska dra iväg ett sms till min Madrid expert som för tillfället befinner sig på mitt gamla jobb i Sthlm.

för övrigt har jag antagligen den värsta veckan någonsin på jobbet, hinner inte ens öppna en liten flik för att läsa DN! hjärnan e helt slutkörd, inatt drömde jag tom mardrömmar om allt jag gjorde igår :O ska det vara så? tur att J kommer imorrn och livar upp lite, verkligen välbehövt kan jag säga..behöver verkligen en svensk underbar helg med min vän för att kunna ta ett djupt andetag och klara av de resterande veckorna.

i söndags åkte vi iaf till Zaragoza, 3,5 h från Madrid - mot Barcelona...mysig stad var det, lagom för en söndagsutflykt :P


la basilica Pilarica efter a famous Virgen named Pilar



och här är hon i egen hög person - OBS fick ej ta kort därinne, därav
den lite suddiga framtoningen..


Palmer fanns där också :)



och så något färgglatt in the end, efter "alla" turistbilder


Adíos chicos


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Jag hoppas verkligen du och johanna får en helt underbar helg! Önskar jag kunde vara där med er!



vem gjorde du söndags-utflykten med??? Blir lite nyfiken.... =)

puss

2009-11-26 @ 07:53:30
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Elin

haha där ser man... du har ju varit lite hemlig av dig så jag måste ju försöka ;)Såg ut som en härlig utflykt iaf!



för mig blir det en hel helg med mor och far i Ö-vik. Ska bli galet mysigt. Bo på hotell 2 nätter, Middag och Winnerbäck ikväll, Hamam (turkisk massage & bad, shopping, middag och hockey på lördag. Lovely! =)

2009-11-27 @ 08:00:15
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0