jeje

a half an hour to go

jag hade over natten ett gang timmar nar jag trodde att IATA Spain hade blivit lite manskliga och normala -- men ack sa fel det visade sig att jag hade.. trodde for ett ogonblick att de skulle lata oss bestamma ngt pa egen hand! alla var ganska overraskade. Vara nya conditions of employment inneholl en klausul om working hours - som for tillfallet ar 9-18. De skulle andras till 0830-1730 men for den som ville 8-17 el 9-18.

Denna forandring var for att foretaget skulle bli mer moderna och ha samma villkor som i GVA. Nevertheless fanns det mojligheten for alla avdelningar att bestamma fast tider for alla - och sjalvklart har hela byggnaden bestamt att vi ska ha kvar 9-18. Vore juh fruktansvart om de skulle lita pa oss och lata oss fatta nagra beslut sjalva... :S suck suck

ett plus med det nya kontraktet var iaf att efter arsskiftet kommer jag fa ett IATA ID-card som gor att jag kan flyga billigare :P da kanske det blir lite tatare besok till svedala. eventuellt

efter jobbet hoppar vi an en gang in i cabben och cruisar ivag, dock sydost denna helg! Aker med mina flatmates till Valencia (Paulas hemstad). Har dock haft lite beslutsangest gallande det hela dagen, men finally I´m going :P It will probably be fun :D can sleep in the car anyway

don´t know about the internet connection down there, but what I do know is that they have a beeeeeeeeach and that the weather is warmer there than here :D kanske inte badvader men anda!

Ha en underbar helg alla!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0