far

idag gör jag troligtvis som många med mig...skänker en extra tanke till käre far.

egentligen undrar jag varför det finns far- och morsdag, ska vi verkligen behöva en särskilt utnämnd dag för att visa våra föräldrar hur mycket vi tycker om de, hur mycket vi uppskattar att de finns i våra liv, att de alltid ställer upp för oss och så vidare...

är inte det något vi borde kunna göra till vardags, utan påtryckningar från almanackan?

but anyways

GRATTIS PÅ FARSDAG PASSI!!!



this is a miserable day - Paula, get back here!! Mitt hår stinker som ett helt cigarettpaket efter gårdagens vindrickning, trött e jag, fryser gör jag. Solen skiner ute, så där är säkert jättevarmt och skönt!! Inatt blev jag påmind om augustihettan och hur jag aldrig kommer kunna överleva det igen! :O Tomorrow is a bank holiday in Madrid, but not at IATA - since we are a such international company... :/ bullshit. aja, they pay more - will have to stand it!

next bh, I'm not here - loooooooooong weekend långt borta från den här stan! mycket som måste fixas innan dess, dios mio

ska väl snart ta mig en liten repa till gymmet! njuter av det så länge det varar :D igår fick jag hjälp med stretching och massage efter mitt träningspass av en instruktör. btw, har fått resultatet från min ecografia nu också, as far as I concern (med hjälp av min knapphändiga spanska) så kunde de inte se några konstigheter. På måndag väntar dock ett besök hos en kiropraktor...hmmm första gången - undrar om det e en massa hokuspokus eller om det funkar. Har iaf blivit hjärntvättad och kommer på mig själv ibland med att föreslå till folk med diverse problem att de borde uppsöka just en sådan. (Paula pluggar till kiropraktor så jag blir dagligen matad med info om det, snart skulle jag nog kunna öppna en egen praktik - inte för att utöva dock, utan bara för att sälja in det till folk)

nä, jag har inte särskilt mycket att göra...något mer ni vill veta?

Ha en fantastisk söndag!

Hasta luego

Kommentarer
Postat av: Pappa Bengt

Tack vännen :-) Det var fint skrivet... Pappis

2009-11-09 @ 18:58:38
Postat av: Olle

saknar dig lini... vi syns snart:)

2009-11-10 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0