borta bra men hemma bäst

han är fotbollsspelare för den som undrar..

____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________

tack mina chicas för alla rara kommentarer och mail men jag är ledsen över att måsta göra er besvikna :S

mannen (pojken) på bilden är en, i Spanien, känd spelare vid namn Jesús Navas, googla på honom så får ni fram samma bild som jag fick :P

äntligen hemma i lght igen - varit en trivsam helg, inte nog sovit så mycket på två veckor sammanlagt som jag gjort denna helg :) Maskerad på karaokebar hann vi med igårkväll också..bilder från det dyker upp senare! ;)

idag fick vi hemlagad Paella till lunch (OBS=middag med svenska tidsmått mätt)



Paulas pappa med den största Paella jag någonsin ätit - kyckling och kanin var ingredienserna - klassiskt Valenciansk variant!

kycklingen fick jag se innan tillagningen - där köps de tydligen MED huvud och hela kittet!! :O

imorgon - ytterligare en dag i sjukvårdens tecken...på morgonen står en grundlig annual Medical Check-up på schemat, IATA vill visst inte ha några sjuka personer på kontoret. Instruktionerna är långa och många - mitt lexikon e nerpackat!! :/ Efter jobbet blir det ett besök till en kiropraktor där vi ska försöka få något gjort åt mitt ben - allt är välkommet utom avkapning!

resultat meddelas vid ett senare tillfälle :P

Buenas noches y dulces sueños

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0