semester

julen har passerat med mycket mat, julklappar och gott sällskap. Förflyttades igar till östjämtland och har spenderat natten i överslafen i en av våra stugor strax utanför kalarne. Natten fortgick mycket smartfritt anda tills jag vaknade pa morgontimmarna och behovde utratta ett arende... en sak att ta sig upp tre meter utan stege, varre var det att ta sig ner :/ raserade halva inredningen innan jag var nere och vackte antagligen resten av stugan ocksa. Under mig lag min syster och hennes nyanlande sambo...och min somn nar jag kom tillbaka blev mycket bristfallig... :( böcker kastades och ord skreks - men sambon fortsatter snarka i godan ro. lina tanker: blir nog battre med oronproppar - jo tjena att det blev. ngn bok till sa lyckades jag iaf somna till slut :p spö ska han fa.

blev tvungen att aka hem for att leta ratt pa mina lets-sail-to-the-moon boots :D sen ska jag val pallra mig tillbaka och ta en skotertur i de 18 minusgrader vi har!! :D skönt varre :P men det klart det ska bita lite i kinderna ;)

enjoy theese mellandagar!

frys inte ihjal nar ni e ute och roar er, glom inte bort vad alkoholen kan stalla till med :P

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0