packad

är jag men ändå inte...packad för avfärd - inte packad som om jag hade druckit 10 mojitos :P

nästa gång jag packar är om två veckor och då bär det av norrut, HEM närmare bestämt!! :) imorrn bär det också av norrut, dock håller vi oss inom landet. Ska avverka den trevliga 6-timmars bilfärden till Marin/Pontevedra igen :/

på söndag väntar festligheter med klänning och hela kittet...vilket har krävt mycket tankeverksamhet av min hjärna de senaste veckorna! Klädvalet är fortfarande inte fastställt, men åker inte dit utan iaf :P

den här veckan har min chef skämtat om att de ska ställa in min semester :O fast han sa det på mycket allvar, och det skulle inte förvåna mig när det gäller IATA Spanien. Han höll på med det varje dag tills jag igår tog med honom ut och började lipa........ :S (det var det jag nästan gjorde varje gång han sa det innnan också) men jag behöver verkligen få åka hem snart - börjar bli måttligt less på landet och dess invånare :/

kommer dock hinna ångra mig innan jullovet e över............eller............vi får se

ahora - voy a dormir, mañana - voy a ir al gimnasio antes de trabajo.

Besos chicos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0