packa eller inte

hemma var vi kl 0400 imorse :O sov gjorde jag inte fore 0500,  lite slummer i bilen gjorde mig alldeles for pigg! :(

upp kl 08 och inte gora mer an satta pa sig gardagens klader och inte ens byta ut knuten i haret efter gardagen och natten...menmen, vad gor val det? var man inte trott innan sa var det verkligen vad jag blev nar jag kom till kontoret och mottes av 320 unread emails! manniskor har tydligen fatt arslet ur vagnen medan jag varit borta - but come on, only 2 days! :O

nu har jag bara 159 kvar sa det har varit en mycket produktiv formiddag :)

10 dagar kvar till hemfard - 1.5 vecka. Hittade sms igar dar jag skrivit att det var 5.5 vecka kvar, en manad har alltsa passerat valdigt fort och obemarkt. ska nog overleva de sista dagarna ocksa. har juh sa mycket skojigt att komma hem till! snart borja fundera pa vad som ska aka med i vaskan kanske...

fragan e dock - ska jag lamna sommarkladerna har eller ska jag ta med mig de hem???

fundera pa det och rad mig

(haha, har haft en liten forvaxling har pa kontoret mellan gaysen - borjade en ny tjej for nagon manad sedan och jag berattade for henne lite ledtradar, men idag visar det sig att hon mixade ihop namnen och hela alltet har varit mycket confusing i hennes huvud nu bra lange) :D still laughing out loud - hahahaha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0