mañana

mañana mañana :D

imorgon bitti tar jag mitt pick och pack och aker ut till terminal fyra på Barajas!! :) 1025 e det tänkt att avfärden ska börja och såååå underbart det ska bli.

jag har lyckats få till ngn form av packning ikväll iaf, trots att jag mår riktigt dåligt!! hoppas det ger med sig bara jag landar på svensk mark :P (inte tid att vara sjuk nar jag e hemma i bara 2 veckor heller)

snart snart, bast jag tar o knoppar in nu sa jag tar mig upp imorrn! ska glomma allt vad jobb heter ocksa...har de senaste natterna haft mardrommar om salesforce - ett av systemen vi arbetar i! :O

oki, sov sa gott alla sa ses/hors vi imorrn! :D

ska bli saaaaa underbart.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0