how about this

Sanxenxo
Xenzo

gissa vad det e? jo, det ska jag beratta...ortsnamn i Galicien i norra Spanien. Forsok uttala de ni om ni kan :P Blir juh morkradd bara jag tanker pa att forsoka beratta var jag bor (OBS: jag har inga planer pa flytta dit - an...)

9 dagar kvar - nedrakningen har borjat pa hog niva! :O

var ar mina julkanslor? (det enda roda har ar mina naglar - bade fingrar och tar dock) om jag malar hela mig sjalv rod sa kanske... :)

SNO eller STRAND ska det vara - inte en kall (men solig) storstad med lite for manga plusgrader eller lite for fa plusgrader :S


moreover: I am confused

slutsats: sluta tanka sa mycket (det galler inte bara mig :P) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0