God Jul!!

efter två trevliga dagar i sthlm med vänner tog jag min 8 kg övervikt och landade i jämtland en timme senare...

här har dagarna bestått av shopping och shopping och åter shopping :P en ny mobbe blev det bland annat, kolla in den nedan :D Sony Ericsson Satio - har stora problem med det mesta fortfarande, kan knappt läsa sms fortfarande!





Idag är det Julafton!!! nyduschad o fräsch e man - håret nyfriserat sen gårdagen :P (bäst att passa på när man e på hemmaplan så man slipper förklara komplicerade saker på spanska för ngn som ska misslyckas totalt) :O

GOD JUL

tomten var på besök inatt iaf och lämnade ett paket i julstrumpan (som året till ära bestod av gårdagens använda svarta hm-strumpor)

FELIZ NAVIDAD

Önskar er alla en riktigt härlig jul!! med mycket god mat och några julklappar. (själv har jag redan ätit mig less på julskinka :S )

MERRY CHRISTMAS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0