annu en dag till anda - snart

da har jag fatt 5 minuters frisk luft den har helgen, pa vag till och fran lunchrestaurangen... :P fyra dagar utan mer motion an att ga mellan bilen och dorren, och mellan dorren och sangen! det finns en del spring i benen kan jag lova :)

om nagra timmar bar vi ivag pa var 6 timmars resa tillbaka till madrid. Helgen overlevdes, tom gardagen - trots att det kandes tungt ett tag :P avslutade med sen kinamat och film innan sanglage ater intogs. lagom till helgen kanske alla rom & cola forsvunnit ur kroppen och man borjar kanna sig som en manniska igen. kanske ett besok pa gymmet kommer att gora sitt ocksa!

11 dagar till hemfard...3 dagar pa kontoret den har veckan kommer ga fort som attans :P

spanjorerna ar som bekant inte direkt jatteblygsamma av sig nar det galler diverse - ler fortfarande at kommentaren jag fick av min syster nar jag berattade om svaret jag fick nar jag fragade vad ngn ville gora pa nyar :O (kommer dock inte avsloja svaret har - lite privatliv maste man val fa ha ocksa!!) ;)


om det e ngn som vill ha ngt fran spanien (besides me :P ) sa ar det dags att hora av sig nu! kom dock ihag att min packning kommer masta vara begransad (25 kg) sa kommer tyvarr inte fa med mig en stor skank med jamon (pappa!!)

hem och prata svenska eller till madrid och prata engelska star nu hogt pa min langtanlista...har sa mycket inom mig som inte kunnat formedlas under denna helg!! :/ folks engelskakunskaper ar mycket begransade sa konversationerna jag kunnat delta i har varit mycket fa och mycket basica.

passa er - kommer prata ihjal er allihopa!! ;)


Besos todos






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0