första helgen

Ett gäng bra saker med Madrid:

  • Spelar ingen roll hur mycket vin jag dricker, jag blir inte full
  • Spelar ingen roll hur mycket vin jag druckit, jag blir inte bakis
  • Det stör mig inte när andra röker (alla röker här, så det e en bra sak)
  • Att ha pool på gården hör till vanligheterna
  • Ingen pratar engelska
  • Ingen av det manliga könet går in/ut genom dörren eller in/ut ur hissen före mig, (jag har VERKLIGEN försökt, men alla står står artigt kvar och väntar-till slut e det bara att gå för situationen blir ganska weird) 

  • Ett gäng mindre bra:

  • När jag kommer hem kommer jag bli stupfull varje kväll
  • När jag kommer hem kommer jag bli svinbakis
  • Oddsen på att jag kommer börja röka är inte höga
  • Mitt hus har ingen pool på gården
  • Ingen pratar engelska
  • Jag dricker mer Coca-Cola än vatten, (tur det finns Zero)
  • Min dator tycker uppenbarligen inte lika mycket om värmen som jag gör, (den fick nyss värmeslag-dock startade den igen efter en kalldusch, pallar inga mer teknikbekymmer nu-mobben får räcka)


  •  

    Här trivdes jag bra igår
            Delar av gänget från fredagens bravader


    Här skulle jag kunna trivas varje helg
               Här spenderades lördagen, me like a lot

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0