ta mig inte

da var den har, pa kontoret!! :O min chef, som jag tillbringat mycket tid tillsammans med de senaste veckorna har drabbats, jojo-ni tanker ratt: av A/H1N1 - mer kand som svininfluensan. Han har blivit tillsagd att vara hemma minst en vecka.. :) Nar katten e borta... Tur jag varken e ett barn eller gravid iaf, storre chans att klara mig. Jag som igar tog ut handdesinfektionsmedlet ur vaskan for det e lugnt pa den fronten har juh..Sakert!! Tur jag har mina lakarkontakter in place redan och alla papper iordning :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Svininfluensan, det som kommer att döda 80-talisterna, som man sa på svensk radio igår...

2009-09-01 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0