old fashioned

haller pa och städar ihop lite på mitt rum, så gott det nu gar och fick på banken när jag var där och ordnade kort och konto och sant - jojo, här i landet använder man tydligen fortfarande BANKBÖCKER!! Nar jag jobbade pa Banken i svedala tittade vi alltid oförstående pa varandra om ngn kom och ville öppna ett konto med en Bankbok till. Det kunde ta en stund att förklara for gamlingarna att sant inte finns nu i sanna har moderna tider.. :) Jag kommer dock inte att använda min kan jag lova - men den ser ut exakt som på den gamla goda tiden! :P En annan rolig sak med banken här var att de laddade cash-outen med kassetter (alla pengar för den oinvigde) nar det var folk i lokalen = livsfarligt...alla e juh inte lika snälla och oskyldiga som jag :P

packat in kläderna i garderoben ocksa och 1:a & 2:a pris som packningens mest onödiga saker går till är: *trumvirvel*
plats nummer 2: Hårtork (håret har torkat här innan jag ens hunnit kliva ur badkaret)
och plats nummer 1: Mjukbyxor i modell jättevarma (alla som träffat mig i mindre formella sammanhang vet vilka jag menar..)  Tror de i grund och botten hörde till en KIK-dress modell XXXL. Tjockleken är med andra ord till för att överleva en vinter i Kälarne!

Bjuder även på några bilder från helgens terassfest




Maria näst längst till höger har nu tagit sitt pick & pack och flyttat till
Stockholm och kontoret där..på obestämd framtid!! Den storasyster
jag aldrig haft!! :D Will miss her







han längst till vänster är Manager för hela IATA-kontoret här, tillika han som
bestämde att mitt öde skulle hamna här ett tag.

Det här inlägget har tagit mig 45 att få till, tror inte att uppkopplingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0