new habit

how about tva stekta agg med 1,2 gram skinka strimlat over sig till lunch?? :O for den lilla natta kostnaden av €10 - det ska vara vinet da som gjorde det hela vart det :D

en spansk habit har jag dock adopterat fran och med idag, en mycket god habit om jag far saga det sjalv! Varje dag efter lunch samlas alla in los baños for lunchborstningen av tanderna. Mycket hygieniskt maste jag saga. Jag som rookie tog med mig min tandborste och tandkram hemifran men from nasta vecka kommer jag ha bada delarna stored at my desk. I like this a lot - behover inte ga omkring och kanna lunchsmaken i munnen hela eftermiddagen - muy bien

Klockan borjar nu narma sig 16 och jag kanner att ogonlocken borjar bli lite tunga :( dags for lite koffein!! (det ar dock inte kaffe jag pratar om)

Have a lovely afternoon a tódos

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi kan ta det senare ikväll om vi råkar vara inne på msn samtidigt :) så förklarar jag däröver. dina önskemål och ändringar ska jag ta itu med imårra ;) De blir great!



Nu ska vi på kräftskiva, jag är inte ett dugg peppad. känns som om jag kanske går hem tidigt ikväll för att jag ska upp å jobba, oxå kanske jag fixar åt dig istället :) Jag ska ta mig tid oh läsa igenom dina inlägg framöver, jag har fåt lite anti-dator period nu när jag bara är in och kollar mejl och sen ut igen. Haha!



Pussokram!

2009-08-28 @ 18:02:45
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0